22 Mart 2012 Perşembe

Okan Bayülgen Reklamları

Bildiğiniz gibi Okan Bayülgen şimdi de Avea'nın yeni reklam yüzü oldu, daha doğrusu yeni dış sesi. "Avea nerede benim sesim orada." diyen reklam şöyle:



Birçok reklam filminde kendisine yani sesine rastlıyoruz Bayülgen'in. Benim aklıma gelen en eğlencelilerden biri Pınaz'daki "Beyn" karakteri mesela. "Kapatıp giderim bu vücudu ben, bodruma yerleşirim ya!" desem çoğumuz hatırlar herhalde. (Hala çok severim.) :) 
Domestos var birde, "Kötüyüm ben kötüyüm." Çoğumuzun diline dolandı şüphesiz, çok sevdik.

Şöyle bir fikir savunulur: farklı firmaların reklamlarında aynı ünlüye rastlanması reklamın etkisini azaltırmış. Bende böyle olduğunu düşünüyorum esasen fakat konu Okan Bayülgen olduğunda aynı fikirde olamıyorum. Yarattığı imajı nedeniyle kimse onun farklı firmaların reklamlarında yer alıyor oluşunu yadırgamıyor. Hatta tam tersi reklamların ilgi çekici olmasını sağlıyor bence çünkü hepimiz onun sesini tanıyabiliyoruz, tonlamalarını ayırt edebiliyoruz.

Birbirinden eğlenceli bulduğum Okan Bayülgen reklamlarından birkaç örnek:
Pınar:

Dacia Duster: 


Domestos:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder